Als u een feest of evenement organiseert, is veiligheid natuurlijk één van de belangrijkste punten. Uw gasten moeten zich veilig kunnen voelen en ook voor het bewaren van hun eigendommen moet een veilige plek aanwezig zijn. Lockers zijn dan een ideale oplossing. Door kluisjes te huren voor uw evenement, voorziet u uw gasten van een plek waar zij  hun eigendommen veilig en gemakkelijk kunnen opbergen. Bovendien hebben uw gasten gedurende het gehele evenement eenvoudig en snel toegang tot hun eigendommen.  

  • kastmaat: 375x500x1920 mm (bxdxh)
  • 5 vakken per kast
  • nuttige vakmaat: 290x475x350 mm (bxdxh)

De lockers bieden wij aan op diverse manieren.

  • Wij kunnen ze voor plaatsen en weer weg halen dan betaald u transport en huur.
  • Wij kunnen ze voor uw plaatsen – uitgifte verzorgen en dan betaald u alleen éénmalige bijdrage
  • Wij kunnen ze plaatsen en op % basis van uitgifte afrekenen.

Wat betaald u in ieder geval altijd?

  • De gereden kilometers om ze te brengen en op te halen.
  • Tarief bestelwagen = € 0.80 per km ex btw
  • Tarief bestelwagen + aanhanger = € 1.00 per km ex btw
  • Tarief vrachtwagen = € 1.25 per km ex btw
  • kilometers zijn per rit uit/thuis

All Inn Locker service:

  • Geen gedoe voor de organisatie, wij plaatsen en verhuren de lockers.
  • Wij zetten dames/heren in voor de uitgifte en in ontvangst name van de locker sleutels.

Er is alleen een van te voren afgesproken garantie bedrag verschuldigd